3

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی میناب «استادیار» شد

  • کد خبر : 1509
  • 29 آذر 1400 - 13:51
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی میناب «استادیار» شد
دکتر صمد غفاری عضو هیئت علمی گروه مکانیک و تاسیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی، با حکم محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور مرتبه علمی خود را به استادیاری ارتقا بخشد.

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران ، دکتر صمد غفاری عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب است که موفق شد با تلاش و کوشش علمی و پژوهشی خود با موافقت هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه علمی خود را به استادیاری ارتقا بخشد.

در این حکم که از سوی ریاست عالی دانشگاه صادر شده آمده است:

با توجه به کسب مدرک دکتری تخصصی در رشته مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی ، موضوع ارتقای علمی شما در نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت که بدینوسیله به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید.

امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.

دكتر صمد غفاری دارنده چندین مقاله علمی و پژوهشی و ISI، مدیر گروه رشته مکانیک و تاسیسات ، مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

شایان‌ذکر است؛  دکتر صمد غفاری مقطع کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک در سال۱۳۸۲ ، و  مقطع کارشناسی ارشد را در همین رشته با گرایش تبدیل انرژی در سال ۱۳۸۶ در دانشگاه دولتی شیراز و مقطع دکتری را در سال ۱۳۹۹ در دانشگاه دولتی هرمزگان گذرانده است .

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.