10
مرادی:

ورزش در لیردف جاسک رو به توسعه است

  • کد خبر : 1451
  • 29 آبان 1400 - 14:11
ورزش در لیردف جاسک رو به توسعه است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: ورزش بخش لیردف شهرستان جاسک رو به توسعه و گسترش است، شهرداری، بسیج و آموزش و پرورش یک ظرفیت خوب در این زمینه هستند و باید از این ظرفیت ها در جهت رشد و اعتلای شاخصه های ورزشی در این بخش استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران از جاسک عبدالمجید مرادی در جلسه نشست شورای ورزش و جوانان بخش لیردف شهرستان جاسک با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: ورزش لیردف در حال رشد است و مدیرکل ورزش وجوانان استان پنج سفر نیز به این بخش داشته واز نزدیک مشکلات را نیز رصد و برای رفع مشکلات دستوراتی را صادر کردند کارهای خوبی برای ورزش لیردف شده اما باید بیشتر تلاش شود چون انتظار جامعه ورزش وجوانان به حق است تا رسیدن به شرایط مطلوب ورزش لیردف فاصله دارد و نگاه مسئولین استان و شهرستان به ورزش لیردف نگاه عادلانه است هدف ما توسعه و فعال کردن تمام رشته های ورزشی در بخش لیردف است، فوتبال لیردف استعداد های فراوانی دارد.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال در بخش لیردف، افزود: با رئیس هیئت فوتبال استان مذاکره کردیم و یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال به بخش لیردف اختصاص داده شده که جای تشکر و امیدواری را دارد ورزش بانوان بخش لیردف را فعال کردیم و از مدیری دلسوز که خود ایشان نائب رئیس شورای اسلامی شهر لیردف نیز هست به عنوان مسئول ورزش بانوان لیردف استفاده و منصوب کردیم.

مرادی در ادامه عنوان کرد:
چهار زمین ورزشی فوتبال چمن مشارکتی در روستا های شمشی، پیوشک، کرتی و ونک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک اظهار داشت: به همت دولت و پیگیری نماینده محترم شرق استان در مجلس شورای اسلامی دو زمین ورزشی چمن در روستاهای کوهستانی خیر آباد، جانوری نوگین وگیشدان احداث خواهد شد و برای عملیات تعمیر، مرمت و بازسازی سقف سالن و سیستم سرمایشی سالن لیردف اداره کل ورزش وجوانان استان پیگیر و برنامه های دارد، که انجام خواهد داد.

مرادی بیان کرد:
برای فعال شدن ورزش های ساحلی شهرداری لیردف قول دادن که یک مجتمع ورزش های ساحلی در لیردف احداث نماید جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی اضافه کرد: توجه به ورزش های اصیل بومی و محلی در بخش لیردف از اولویت ها و برنامه های اداره ورزش وجوانان است وبه همین منظور در هفته بسیج مسابقه شتر دوانی جنوب شرق کشور در بخش لیردف روستای کرتی برگزار خواهد شد.

ایشان همچنین با تقدیر و تشکر از حمایت و همکاری مسئولان این بخش در زمینه ورزش اذعان کرد: از تمام ظرفیت های بخش لیردف در جهت رشد ورزش در بخش لیردف شهرستان جاسک استفاده خواهیم کرد.

رئیس ورزش وجوانان شهرستان جاسک در پایان نیز از زمین های ورزشی در دست تکمیل روستا های شمشی، گوهرت و شهر لیردف و سالن ورزشی مرکز بخش لیردف بازدید نمود.

گفتنی می باشد؛ به مناسبت هفته بسیج نیز یک دوره مسابقات ورزشی بانوان به همت مسئول ورزش بانوان شهرستان جاسک و همکاری مسئول بانوان بخش لیردف، شورای اسلامی شهر لیردف، مسئول تربیت بدنی بسیج و آموزش و پرورش لیردف در مدرسه هاجر لیردف در رشته های دو ومیدانی، داژبال، طناب زنی وطناب کشی برگزار گردید و به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.