8

نوبند گستر میناب همچنان چشم انتظار حمایت

  • کد خبر : 1133
  • 02 تیر 1400 - 18:17
نوبند گستر میناب همچنان چشم انتظار حمایت
تیم نوجوانان نوبند گسترمیناب جهت حضور در مسابقات مرحله دوم زیرگروه لیگ برتر کشور نیاز به حمایت مالی مسئولان ورزش استان دارد.

به گزارش از پایگاه خبری سیمای مکران به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، دور دوم مسابقات زیرگروه لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور به میزبانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد و تیم نوبندگستر میناب تنها نماینده هرمزگان در این رقابت نیاز به حمایت مالی مسوولان ورزش استان دارد و بهتر است این کمک ها قبل از این موضوع که این تیم از ادامه مسابقات انصراف دهد صورت بگیرد.

در این دوره از مسابقات که از نهم تا یازدهم تیرماه به میزبانی تیم مدرسه عالی مشهد برگزار می شود تیم نوبندگستر میناب تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در گروه پنجم با تیم های مس رفسنجان و مدرسه عالی مشهد هم گروه است. 

در پایان این مسابقات تیم اول به مسابقات لیگ قهرمانی صعود می کند. تیم دوم از بین گروه ها و جمعا سه تیم سهمیه لیگ مناطق فصل بعد را کسب می کنند و سایر تیم ها به لیگ استانی بر خواهند گشت. مسابقات دور دوم در پنج گروه برگزار می شود. 

تیم نوبندگستر میناب قصد داشت برای این مسابقات اعلام میزبانی کند اما با توجه به شرایط استادیوم امینی میناب و نبود نور کافی و خوابگاه مناسب و عدم امکانات مناسب در این  شهرستان موفق نشدند از این بازی های مهم میزبانی کند و این شانس که بتواند در خانه سهمیه لیگ برتر کشور را بگیرد را از دست دادند.

سال ۹۷  تیم نوبندگستر در همین مرحله و با گرفتن میزبانی تیم های استقلال خوزستان ، پارس جنوبی و پیام اصفهان را  در میناب شکست داد و به لیگ برتر رسید که در لیگ برتر کشور هم از جمع ۳۶ تیم حاضر به مقام پنجم نوجوانان ایران دست یافت و سپس امتیاز تیم خودشان را به دلیل مشکلات مالی به دیگر تیم مینابی حدید میناب دادند.

این تیم جهت اعزام به مشهد و حضور شش روزه در این مسابقات مشکل شدید مالی دارد واداره این تیم به صورت شخصی است و جا دارد مسوولان ورزش استان جهت اعزام به مسابقات به کمک تیم نوبند گستر میناب بیایند و قبل از این که این تیم به دلیل مشکلات مالی انصراف دهد به کمکش بیایند.

در این دوره از مسابقات برای تیم نوبندگستر میناب ابوالقاسم فیروزی،  محسن عباسی، رضا کریمی، سروش کریمی،  میلاد پیام،  عبدالرسول زاهدی، فاضل محبی،  امیر حسین دادئی زاده،  امیر رضا وطن خواه،  افشین مهری خادمی نسب،  مسعود بحرانی (عابدین)،  حسین پناهی،  احسان بهادری،  حجت تراهی پور، سروش سرافراز،  رضا اربابی،  وسام اعمی زاده،  علیرضا فینی زاده،  علی شیوه کش،  اسماعیل امیری زاده،  مبین غلامشاهی، علیرضا صالحی، کیان جعفری، علی عامری، یاسین علی اکبری، محمد رضا افرازه، رضا کوثری زادهو علیرضا زیارت مکان بازی خواهند کرد.

مدیرعامل این باشگاه مردمی صادق یگانه، سروش رحمدل سرمربی، مهدی بهادری سرپرست،  ابراهیم عبداللهی، مجید بهادری، سلمان سقانژاد شهرام قلندرزاده و میلاد محبی مربیان و قنبر انجام تدارکات  این تیم هستند. سعیدرحمدل هم مدیر رسانه ای تیم نوبندگستر میناب است.

به گزارش فارس، تیم نوبند گستر میناب به عنوان نماینده استان در دور اول مسابقات زیر گروه نوجوانان باشگاه های کشور که در استهبان شیراز برگزار شد با سه برد در مقابل سنگ آهن یزد ، پنبه ریز بوشهر و زاهدان و یک تساوی مقابل سپاهان شیراز میزبان مسابقات به عنوان قهرمانی رسید و به همراه پنبه ریز بوشهر به دور دوم صعود کرد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.